יום שלישי, 2 במרץ 2010

ביקורת של יוסי לימור על הסטייל של עקרת הבית הכי זוהרת באמריקה



"ג'ון וקייט פלוס שמונה"  היתה סדרת ריאליטי שבמרכזה קייט וג'ון גוסלין, זוג הורים אמריקנים מפנסילבניה. הסדרה, שקבעה שיאי רייטינג חדשים בערוצי הלייפסטייל האמריקנים, תיעדה את חיי הזוג, שלהם תאומים ושישייה. 

ארגוני ההורים בארה"ב זעמו על חשיפת הילדים למצלמות ודרשו להוריד את התוכנית,  אבל למרות זאת הפכה התכנית ללהיט, וג'ון וקייט הפכו לשיחת היום בכל בית ובכל תוכנית טלוויזיה שמכבדת את עצמה. פרק הבכורה של העונה החמישית, ששודר במאי האחרון, משך לא פחות מ־9.8 מיליון צופים. הרייטינג המטורף הזה היה מן הסתם קשור לחרושת השמועות על רומנים שניהלו בני הזוג מחוץ לנישואין.  לאחר שבני הזוג התגרשו, החליטו מפיקי התכנית למתג אותה מחדש תחת השם "קייט פלוס שמונה", בהתייחסות לסטטוס החדש של קייט.


כששמים עקרת בית באור הזרקורים ומעמידים לרשותה את המשאבים הכמעט בלתי מוגבלים של ההפקה, עד מהרה היא תהפוך לסלב זוהרת. לא עוד שיער אסוף בקליפס מפלסטיק ויציאות ללא איפור למכולת. את לא יכולה להתארח בתכניות טלויזיה בשיער מוזנח עם שורשים שחורים, ואת חייבת מינימום טיפוח. גידול עור של פיל הוא חלק בלתי נפרד מהטיפוח הזה, וזאת מהעובדה הפשוטה שחיצי ביקורת חסרי רחמים ישלחו לכיוונך על כל צעד ושעל.

אז את מוכנה, קייט? גם לנו יש מה להגיד על השיער שלך. כנסי כנסי: כל השיער

תגובה 1:

  1. ביקורת מעניינת. ללא ספק אפשר ללמוד ממנה שלא משנה מי את - את חייבת סגנון, עקביות והמון מקוריות.גם את אם עקרת בית שקופצת בין הבי"ס של הילדים, המכולת והמכון - חשוב להראות טוב ולהשקיע במלתחה, אקססוריס ואיפור.

    מאפרת תל אביב

    השבמחק