יום שני, 26 באפריל 2010

בלוגרית בסטייל: ג'ולין דריק כותבת על כל השיער, כל האיפור, כל האופנה

כתב: יוסי לימור



ג'ולין דריק (בתמונה) היא עיתונאית ניו יורקית שמחזיקה בלוג יופי, בו היא נותנת בעיקר טיפים בענייני איפור ושיער.

באחד הפוסטים האחרונים שלה היא חולקת עם הקוראים את דעתה בנושא אופנת השיער לעונה הזו: שיער חלק אאוט, תלתלים זה מה שהולך עכשיו. וזה מה שיש לה לומר:

"אני מודה לאלוהים ששיער חלק יצא מהאופנה לעונה הקרובה! נשים בכל רחבי העולם מאמצות חזרה באהבה רבה את מראה השיער הגלי הטבעי שלהן.

נמאס לי לראות את השיער מקלות החלק הזה, שנופל מסביב לפנים בצורה חסרת חיים. אני אוהבת שיער עבה… שיער עבה וסמיך הוא סימן לבריאות.

כשספר מתקרב אל השיער שלי עם המספריים שלו ומתחיל לקצץ ולדלל לי אותו עד שאני נראית כאילו חסרים לי ויטמינים, בא לי לצרוח עליו, "מהההההה אתה עושהההההה!?!?!?"

מה עוד אומרת ג'ולין? הכנסו לבלוג : כל השיער

שוטט ברשת, מצא והביא: יוסי לימור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה